ÇİFTÇİOĞLU, İbrahim

İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1986, T.Ü.Yağlıboya,78x90 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz", 1990,Serigrafi,66x45 Cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU,  "Gözyaşı Düşmüş Sabaha",2002, T.Ü.Yağlıboya,120x110 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1990, Serigrafi,69x48 Cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU Serigrafi,66x44 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1990, Serigrafi, 68x44 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1990, Serigrafi68x44 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1990,  Serigrafi,65x44 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1990, Serigrafi,71x49 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1990,  Serigrafi,81x12 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1990,  Serigrafi,74x37 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1990, Serigrafi,44x74 cm.
İbrahim ÇİFTÇİOĞLU, "İsimsiz",1990, Serigrafi,80x9 cm.
ÇİFTÇİOĞLU, İbrahim ( Çorum, 1952 )
1973 yılında Gazi Eğitim Enstitüsü Resim-İş Bölümünü bitirdi. 1986’da MÜGSF’nde lisans öğrenimini tamamladı. 1988’de kendi olanakları ile atölye isimli yayını başlattı. İlk kişisel sergisini 1985’te Ankara’da (Turkuaz) açtı. Yurtiçi ve yurtdışında çok sayıda kişisel sergi açtı, karma sergilere katıldı. İstanbul’da serbest sanatçı olarak çalışmalarını sürdürmektedir. Düşüncenin bir kavram ve iletişim öğesi olarak, içeriksel mesajlara dönüştürüldüğü, imgenin ve görsel motifin, tek başına işlevsel amaçlara hizmet ettiği bir anlayışın temsilcileri arasında yer alır. Yağlıboya tekniğinin yanı sıra özgünbaskı üzerinde de, bu anlayışın sınırlarını genişletmeye çalışır. (Sanatçılar Ansiklopedisi K.Özsezgin.....) Çiftçioğlu graduated from the Department of Arts and Crafts at the Gazi Education Institute in 1973. He received his undergraduate degree at MGSF in 1986 and began to publish ‘atölye’ on his own in 1988. He opened his first solo exhibition in Ankara in 1985 and has held numerous exhibitions both in this country and abroad and attended joint exhibitions. He is working in Istanbul as a freelance artist. He is a representative of the approach that thinking is transformed into content-related messages as concept and communication, and that image and visual figures serve functional purposes. He is trying to enlarge the borders of this concept in both oil painting and original printmaking. (Encyclopedia of Artists)
Ödüller: 
1983 Vakko Resim Yarışması (Mansiyon) 1986 20. DYO Resim yarışması (Başarı Ödülü,) 1990 51. DRHS (Özgünbaskı Dalı’nda Mansiyon)